Re: 9600GT - jaki zasilacz?

Autor: <strzalkowski_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 16:02:05 MET DST

On Jun 25, 3:54 pm, "Skylla" <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:

> Nie jest ci potrzebny silniejszy zasilacz, co najwyzej bardziej "markowy", ale
> jesli ten jest w miare nowy, to nie ma co wymieniac, jesli ma zas te 2 lata, to
> wymiana moze sie okazac dobrym rozwiazaniem.
> S.

Ma jakies 1,5 roku, to Modecom Feel2 350W. Procek to Athlon 64 3200+,
niekrecony. Wolalbym go nie wymieniac, ale jesli juz, to jaki
niedrogi, przyzwoity, bardziej "markowy" od Modecoma zasilacz
polecacie? Zupelnie sie na nich nie znam, ale na pewno nie mam zamiaru
wydawac duzo kasy na jakiegos potwora dla overclockerow. Za to byloby
fajnie jakby byl dosc cichy.

Kuba