Restart co 5 sekund :(

Autor: <shadovpl_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 23:35:36 MET DST

Witam
Problem: jakiś tydzień temu komp zaczął się restartować- najpierw raz
na 24h się mu zdarzało, ale coraz częściej, coraz częściej, no i dziś
po 20 jakiś komponent zakończył swój żywot. efekt: restart co 5
sekund.
Pytanie: co może nawalać? Mam 3 typy: 1.Zasilacz, 2.Plyta gł. 3.
Procesor.

1. Zasilacz może padł (firma Akyga xD )? Mam w nim lepszy wentylator
wmontowany, ale troche skręcone obroty i zapomniałem ostatnio
podkręcić potęcjometru jak się zaczęły upały, więc może... ale pasuje
mi, że by padł i do końca, a nie tak jak jest teraz, czyli działa a
nie działa :). Sprawdzałem napięcia i niby są dobre, no ale taki
miernik prosty, to krótkiego skoku napięcia nie wyłapie.

2. Może coś z płytą główną? No ale co? Stara jest Gigabyte ga08iPe775-
g chipset 865PE, ale nie było z nią do tej pory problemów.

3. Procesor...na pierwszy rzut oka takie restarty wskazują na procka,
ale z drugiej strony procek działał 2 lata bez problemów, nie był
kręcony ani przegrzewany. P4 2,66.

Jakieś inne pomysły co mogło paść? Ew. za wymianę czego najpierw się
zabrać? Wiadomo- najlepiej pożyczyc od kogos zasilacz i procka i
sprawdzić, ale na razie nie mam takiej możliwości.

--
pozdrawiam
Mike