Przywrócenie HDD do postaci "fabrycznej" ...

Autor: Exploris <exploris_at_autograf.pl>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 16:23:45 MET DST

no właśnie ... dysk WD3200AAKS ...
namieszałem w trakcie instalacji i teraz chciałbym znów z niego zrobić
"dziewicę" - najlepiej "fabryczną" ;)
bez skojarzeń proszę ...

nie chcę żeby zostały jakiekolwiek ślady działania zwłaszcza w MBR, MFT,
Disk signature itd.

znalazłem programik wdclear.exe który "jako taka" zapewnia mi taki efekt ...
pytam, może jest coś lepszego

nie chcę, żeby późnij sys wywalił mi komunikat "inaccessibile boot device"

Pozdrawiam Exploris.