Re: klawiatura HP

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 12:03:29 MET DST

> Zcierają się komuś literki z klawiatur HP ?
> Mam jedną taką klawiaturę, serwis HP uparcie twierdzi że to nie podlega
> gwarancji.
> Ma ktoś jakiś pomysł jak to reklamować?

Produkując klawiaturę z napisami producent kieruje produkt głównie do ludzi
nie potrafiących pisać bezwzrokowo (są też klawiatury bez napisów). Jeśli Ty
nie umiesz pisać bezwzrokowo klawiatura z pościeranymi napisami jest dla
Ciebie niesprawna bo się mylisz przy pisaniu, a producent daje gwarancję na
właściwe działanie produktu.

Swoją drogą kolega opowiadał jak reklamował myszkę Logitech'a ze startym
lakierem. Serwis uparcie twierdził, że to nie zmniejsza walorów użytkowych.
Kolega argumentował tym, że pracuje z klientami twarzą w twarz i wygląd
myszki, tak samo jak jego ubiór ma charakter reprezentacyjny ... . Serwis
uległ :-]

Pozdrawiam
Darek