Re: laptopy Dell

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 17:56:35 MET DST

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:g3oar6$lmv$1@news2.task.gda.pl...

> Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości

> dokladnie jak napisali przedmowcy, najpierw dell potem cokolwiek, jesli
> chodzi o serwis, to najpierw dell, potem dlugo dlugo nic, a potem wedle
> uznania

A ja bym jednak usunal slowo "dlugo nic" - poziom jakosci wykonania samych
komputerow nieco spadl w ostatnich latach, chociaz serwis w Polsce nadal na
wysokim poziomie, jesli chodzi o gwarancje NBD (z innymi typami gwarancji
nie mam stycznosci). ja najwiecej do czynienia mam z DELLami i Asusami,
troche Toshiby i FS, moge smialo powiedziec, ze w segmencie "value"
rzeczywiscie nie ma porownania DELLa z innymi, tyle ze "value" + NBD
kosztuje tyle, co segment wyzej w innych firmach...

Drozsze laptopy sa duzo bardziej porownywalne i mysle, ze czolowe marki
stoja dosc rowno (nawet wydaje mi sie, ze niektore Fujitsu Siemens czy Asus
bylyby w stanie konkurowac jakoscia wykonania). Generalnie w DELLach (w
przeciwienstwie do wielu innych marek) jakosc materialow i wykonania nie
rozni sie wiele pomiedzy drozszymi a tanszymi modelami.

Ale to moja prywatna opinia...

Pozdrawiam
Michal