Re: problem z kartą graficzną

Autor: <pisz_na.mirek_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 14:46:00 MET DST

Piotr <bonanzas@gazeta.pl> wrote:

> Ćwiczyłem także dwa kable i dwa monitory.

No to masz złe fluidy - nie podam ci ręki ;)

Czyżby czarna magia - czyli Windows (jaki)?
Nie znam się na tym - jakieś ustawienia w karcie - no proszę googiel
zapodał:

In the Nvidia control panel click "Display > Set up multiple displays" in
the left task tree then click the "Select the display you would like to use"
drop down menu and select the monitor you want to use.

Poszukaj u siebie.