Re: GTX260 vs 9800GX2

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 11:54:24 MET DST

Ostatnio była spora zadyma na sieci w temacie
"specjalnych" sterownikow do GF, ktróre na to
pozwalają (i dyskryminacji starszych kart, które
sprzetowo pozwalają na obsługę PhysX a jednak
sterów na nie nie ma).
http://www.frazpc.pl/b/217137

Wróćmy jednak do VS w/w kart.
"Tylko" sprzętowym PhysX się różnią?

Z tego, co "dedukuję" Gx2 jest ciągle szybsza (!!!)
od X260 w wysokiej rozdziałce bez upiekszaczy.
Natomiast po zapodaniu FSSA itd Gx2 siada a
pazurki pokazuje X280.

Jeżeli do tego dodać wrzucenie na garba przeliczeń
PhysX (Gx2 programowo / X280 sprzętowo), których
implementacji teraz chyba należy się spodziewać to
raczej X280 powinno ładnie łykać Gx2.

Tyle, że ja pytałem o x260 nie x280 (cena).

pozdr