Re: Matryca do Laptopa

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 10:29:48 MET DST

Fri, 20 Jun 2008 19:03:09 +0200, na pl.comp.pecet, Normanex napisał(a):

> Użytkownik "Ormianin" <ormianin@ciach.epf.pl> napisał w wiadomości

> Monitora nie zabiore na ławke do parku czy łąke.Więc odpada

zobacz czy wymiana jest oplacalna, jesli jest to cena na tyle atrakcyjna
mozesz spokojnie dokonac naprawy, z tego co pamietam w przypadku notebooka
MSI znajomego i uszkodzonej matrycy to byla polowa wartosci laptopa,
znajomy sila rzeczy nie dokonal naprawy a kupil nowy, tym bardzej ze ten
jego notebook kosztowal okolo 2000 zl nowy, 1000 wymiana matrycy bez
robociny, kupil jakiegos taniego Acera

natomiast ja chetnie odkupie tego zepsutego notebooka, pootrzebuje cos
takiego jako jednostki pod monitor stacjonarny