omy, ohmy i stare kompy ;)

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 10:20:11 MET DST

Witam.

Jest starszy komputer. PIII 800MHz, pół giga RAMu i inne takie. Jest tam
sobie karta dźwiękowa, jeszcze na ISA 16 :) ale: jako jedna z ostatnich ze
wzmacniaczem na pokładzie :) Zdaje się SoundMaker 18PnP coś tam coś tam.
Dzięki wzmacniaczowi na karcie (wzmak można odłączyć zworką i na wyjściu
jest jedynie sygnał) można podłączyć dość duże głośniki i nieźle słychać.
Pytanie mam takie: Mam ze starej wieży Sony głośniki, niestety są 6 omowe,
czy przy tych mocach, parametrach i innych cudach, spalę kartę? Znaczy się
wzmacniacz na niej? Czy raczej da radę? Hmmm...

--
Pozdrawiam,
Kerry