Re: Szyny do serwerów IBM, DELL i szafy ZPAS

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 02:27:36 MET DST

Piotrek pisze:
> ale jesli juz sie komus trafi szafa lub osprzet IBMa np to moze byc roznie.
> ostatnio montowalem do szafy IBMa biblioteke tasmowa i ku mojemu zdziwieniu
> rozstaw dziurek w szafie(okragle gwintowane na sruby wiec inne niz te
> kwadratowe) sa rozne.
Potwierdzam, kilka osprzętów i szaf - rozstaw otworów w szynach nie jest
  równomierny (co X mm) tylko jest takim wzorkiem powtażanym, tzn
rozstaw co n * U się zgadza, ale w ramach 1U są 3 otwory ale 2 lekko
przesunięte, w dodatku to przesunięcie jest "na zmianę" raz do góry, raz
na dół. Więc jeśli zacznie się nie od "dolnego otworu" dowolnego "slotu
1U" tylko od jakiegoś losowego otworka - to potem nagle któreś
urządzenie nie trafia w otwory.
Tej nierównomierności na pierwszy rzut oka nie widać, różnica jest na
poziomie 2-3mm