Re: jaki dysk 2.5 ATA

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Sun 22 Jun 2008 - 11:35:25 MET DST

On Sun, 22 Jun 2008 01:14:33 +0200, Piotr wrote:

> Co wybrac? Nie zalezy mi na pojemnosci, 80GB wystarczy. Wymagania jakie
> stawiam ponad cene i pojemnosc to wysoka niezawodnosc, szybkosc i niski
> poziom halasu. Moze Seagate Momentus?

Mysle ze nie ma sie co zastanawiac bierz momentusa, ja mam dwie 160
samsunga i jedyne co moge powiedziec to to ze caly czas sie trzaskaja,
jesli tylko znajda chwile wolnego czasu to momentalnie zaczynaja sie
jakies rekalibracje, czy inne trzaski...

Choc mialem tez 120 takze samsunga i ten dzialal bez zarzutow.

--
stopczyk