Re: Linksys WRT54GL vs. WRT54GS?

Autor: kleemat <kleemat_at_onet.eu>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 23:30:49 MET DST

gonzo wrote:

> dziękuję za odpowiedź. z podanego linka wynika iż w modelach GS 1.0 -
> 3.0 zmieniały się chipsety. czy przekłada się to na praktyczną wydajność
> routera w pracy z dużą liczbą połączeń? myślę o zakupie wersji 3.0 z
> chipsetem BCM5352EKBP ale nie wiem, czy jest to optymalny wybór i
> chciałbym wiedzieć czy BCM5352EKBP wnosi on coś nowego w stosunku do
> wydań wcześniejszych routera.

Nie miałem niestety okazji porównywać osobiście różnych rewizji. W
stosunku do GS 1.0 z którym miewam do czynienia GS 3.0 będzie na pewno
nieco bardziej energooszczędny, a nowszy chipset jest już chyba
wspierany przez wersje firmware wykorzystujące jądro Linux 2.6.x. Nie ma
to AFAIK wyraźnego wpływu na funkcjonalność czy wydajność, przynajmniej
w warunkach przeciętnej sieci domowej / małe biuro.

Co do szczegółów najlepiej sprawdź jeszcze na forach tematycznych np.
OpenWRT.

> pozdrawiam,
> gonzo

Pozdrawiam