Pamiec RAM - czy moge dolozyc kolejne kosci?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 23:37:06 MET DST

Witam

Aktualnie mam pamiec w dualu 2x512MB

Dane pamięci z CPU-Z:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=daba0016b578abf4

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b7a0d6db11c7e400

Chce to troche rozbudowac i teraz pytanie, czy moge do tego dolozyć
2x1GB, czy lepiej wyrzucic te stare 2x512MB?

Nie wiem czy wezme cos 2x1GB czy 2x2GB - kwestia finansowa.

Jakie pamieci byscie mi polecali? Liczy się stosunek jakosc do ceny,
nie zalezy mi na mozliwości duzego podkrecania pamieci.
Patriot, Kingston bedzie ok?

Pozdrawiam
Rafal