Re: Co oznacza blad S.M.A.R.T.

Autor: Wojtek <wojgosz_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 09:56:37 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> Nie gniewaj się, ale dla mnie tylko głupiec narzeka na to, iż ,,dzisiejsze''
> produkty są mniej trwałe nić ,,stare''. :)

A kojarzysz może taki tekst:

"Kiedyś wszystko było trwalsze. Pralki, lodówki, żelazka, odkurzacze --
to wszystko pracowało
ćwierć wieku bez zarzutu (o ile nie było w międzyczasie rzutów ;) --
moje żelazko dwa razy
spadło z deski na podłogę) a teraz chyba jest trochę gorzej... W żelazku
tylko kilka razy
musiałem poprawić przewód zasilający, aż w końcu musiałem go wymienić. :)"

Chyba nie muszę mówić kto go napisał.

Pozdr,
Wojtek