Re: Jak tanio drukować

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 22:12:43 MET DST

Użytkownik "przemo" <przemo@emiasto.com.pl> napisał w wiadomości
news:g3ea38$pfv$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
>
> Polecam uzywany laser HP 4L albo 5L, do tego toner za 120 zl i masz luzik na
> ok 2 lata. Ja swojego HP 4L, rocznik produkcji 1993, po generalnym przegladzie
> i czyszczeniu kupilem z nowym tonerem za 150 zl. i nie chce niczego innego.

Ja mam HP 3P z 1991 roku, kupilem ja za kosmiczne jak na tamte czasy pieniadze i
mam ja do tej pory. Kilka razy jej przeglad robilem a dziala do tej pory choc
jest wolna to niezawodna, niedlugo i tak bede musial ja wyrzucic bo nie bedzie
juz mozna toneru kupic :)). Wiem ze sa lepsze drukarki ale ta mi sluzy dzielnie
juz 17 lat.

Pozdrawiam
Mirek