notebook z athlon 64x2 i ati x1250 z win xp

Autor: info <psif_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 15:44:47 MET DST

Hej!

Chcialbym kupic noteeboka z athlonem 64x2 tk57 z ukladem grafiki ati x1250
ale zainstalowac windows xp - konkretnie interesuje mnie model
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/32789/ albo podobny (np.
http://www.camino.pl/opis.php3?ID=27533 ).

Generalnie nie spodziewalbym sie problemow. Tymczasem w dwoch sklepach
powiedziano mi, ze ten notebook nie bedzie dzialal z systemem win xp. Na
stronie asusa sa sterowniki do xp ale dla calej rodziny asusow f3u wspolne
(nie ma zadnego info o asusie f3u-ap097).

No i teraz mam zagwostke. Bedzie dzialal czy nie? Jakies pomysly, wskazowki?