Re: Mysza za ~30zł

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 12:18:01 MET DST

> Mysle ze cos z A4TECH-a tez da rade - SWOP-80, X-5 Laser, EVO GLASER 70D
> i pewnie kilka innych wartych uwagi w cenie do 30zł
Mam już trzeciego SWOPa od A4 (jedna mysz padła pod ponad dwóch latach
intensywnego użytkowania), a po jednej mam w domu i pracy.
Przyzwyczaiłem się - dla mnie ergonomiczny kształt (tylko dla
praworęcznych) no i dużo przycisków - np. zmiana piosenki w Winampie bez
odrywania ręki od myszy w czasie pracy z inną aplikacją - z czasem będąc
u kogoś innego naciskam nieistniejące przyciski :)
Dość lekka - co może być dla niektórych wadą, no i kabel mógł być
bardziej elastyczny bo zgięty długo trzyma kształt i potrafi np.
pociągnąć lekką mysz gdy tego nie chcemy. Wyciera się też plastik w
miejscu kontaktu z ręką, ale za ~35zł jak dla mnie to rewelacja.