Re: Monitor 20" - czemu tylko TN?

Autor: Mirosław Habarta <Miroslaw.Habarta_at_pols.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 20:32:01 MET DST

Sanctum Officium pisze:
> Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości

> Oba monitory są bardzo podobne. My wybraliśmy iiyamę z jednego powodu:
> ma czarną ramkę (jest też z białą). Belinea ma tylko białą (czy jakąś
> taką szarą lub srebrną). Lepiej się pracuje na monitorze z czarną ramką.
> Eizo robi tylko w takim kolorze.
>

> MK
Jeśli te parę stów za ramkę nie robi Ci różnicy to zazdroszczę...
Ja wiem, że Belinea nie uchodzi za jakąś "dobrą" markę, ale czasem i takim
trafiają się dobre produkty. Jednym z nich był np ten:
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_2005/Belinea_102035W.html
Generalnie w kilku czasopismach był poddany recenzji i wypadła one bardzo pomyślnie,
głównie ze dzięki wysokiej jakości obrazu. Mój model nie był nigdzie szeroko opisywany,
ale być może również należy do grupy wyjątkowo udanych produktów. Co do ramki - hm.. ja
się przyzwyczaiłem (jest srebrna).