Monitor 20" - czemu tylko TN?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 18:38:33 MET DST

Witam.

22 cale panorama za duży, zwykły 4/3 to też kobyła.
19 cali panorama niskie to jakieś, ale 4/3 już jest ok, mogłoby tylko mieć
ciut większą rozdziałkę.
Albo właśnie 20" - ale widzę tylko TN. Ciężko wykonać taką matrycę czy jak?
Nie uśmiecha mi się mieć 22 cale w odległości na wyciągnięcie ręki, a TN nie
chce ze względu na katastrofalne odwzorowanie barw. Niektórych odcieni po
prostu nie widać. Rozpuścił mnie aktualny NEC Multisync po prostu ;-)
A może jednak jakaś 20-stka się nadaje do pracy.

Pozdrawiam.

--
Irokez