Re: Dyski SSD

Autor: Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 17:04:20 MET DST

Tomasz Chmielewski pisze:

> ExpressCard to troche inny interfejs niz CF.
> Jakie to ma predkosci?

Zależnie od interfejsu od 480 Mb/s do 2,5 Gb/s.

> Czyli i tak 3-4 razy wolniej niz powyzsza karta CF.

Ale ja przegrywałem z dysku notebooka, dla którego to jest prawie
maksimum przepustowości przy odczycie wielkiego pliku.

> Co jest w XP, ze to wszystko tak wolno dziala? Moze wadliwa obsluga
> ExpressCard w VMware?

Serwer VMware widzi kartę EC po prostu jako kolejny dysk w systemie
hosta i nie ma do niej żadnych specjalnych sterowników. W końcu
przeniosłem maszynę wirtualną na tradycyjny dysk zewnętrzny na USB
i teraz mi bardzo szybko działa, ale wolałbym rozwiązanie bez osobnych
pudełek i kabelków.

T.