Problemy z uruchomieniem/zasilaczem

Autor: Mateusz Kosibowicz <mateusz.kosibowicz_at_mejl-na-google.com>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 11:58:58 MET DST

Witam
Miałem tego typu objawy z komputerem, że w zupełnie losowych momentach
wyłączał się (efekt, jakby zasilacz nagle się wyłączył). Przetestowałem
ten zasilacz w innym komputerze i faktycznie wydawał się wadliwy.

Problem jest taki, że po wymianie na nowy, cała maszyna nie chce
startować za pierwszym razem. Po włączeniu zasilacz podaje jedynie
impuls, tylko wentylatory zdążą się obrócić. Po kilku takich próbach
całość startuje i nie zauważyłem jeszcze by występowało takie samoistne
wyłączanie, jak w przypadku wcześniejszym.
Czy ten stary wadliwy zasilacz mógł coś uszkodzić i ewentualnie czego
byłby to objaw?
Inne sugestie również mile widziane.

--
Pozdrawiam, Mateusz