Re: który z poniższych monitorów...? [cross]

Autor: Krystian Polak <krpolak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 10:09:45 MET DST

> A w jakiej odległości siedzisz od tego monitora? Słyszałem, że niektórym
> osobom przeszkadza jednak duży rozmiar matrycy (wybierają z rozmysłem 22"
> lub nawet 20"). Szczególnie jeśli siedzą za blisko.

Pi razy drzwi pol metra. Na pewno nie metr.

Od nadmiaru glowa nie boli ;-) Moze ci ludzie normalnie pracuja na 12
calowych laptopach, wiec 24 cael wydalo im sie zbyt duze? ;-)

Akurat dzisiaj widzialem 22 cale w praktyce. Na moj gust za malo. Kolega
zatrzymal sobie jedna z 19-stek i teraz ma dwa. Mowi ze lepiej niz samo 22.

Pozdrawiam,

K.Polak