Re: Radeon 9800 XXL na AGP x4 ?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 20:14:06 MET DST

Jarek pisze:
> Witam !
> Szukałem odpowiedzi na pytanie jak w tytule, ale nie mogę sobie tego
> ułożyć.
> Czy ta karta (w wersji produkowanej przez MSI dla Mediona) idzie tylko na
> napięciu 0,8 V ? Mam płytę ASUS P4PE, która wspiera tylko AGP x4 na 1,5 V.

Niedawno właśnie zakupiłem taką grafę na allegro za 65 zł do drugiego
kompa. Niezły sprzęt za tak małe pieniądze :)
Ta karta ma złącze pod AGP 4 i 8 i wymaga podpięcia dodatkowego
zasilania. A więc idzie na 12 V.
Wtyczka zasilania od floppa pasuje, bez tego nie uruchamiaj karty.

--
pozdrawiam
STranger