Re: lenovo r61 - help

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 14:41:39 MET DST

Użytkownik "minstal" <minstal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g35krs$kbt$1@news.onet.pl...
> - to fakt, najlepiej przeinstalować system, a przy okazji zrobić dodatkową
> partycję
Dzięki za badzo cenną informację. Zawsze pracuję w systemie dwupartycyjnym
;) a słyszałem, że nie notebooki nie wszystkich firm umożliwiają zakładanie
partycji

> - prawda, myślałem,że matowa będzie sie lepiej prezentować

czyli radzisz błyszczącą?

> Długo pracuje na baterii.
> Przycisk do wysuwania tacki nagrywarki źle umiejscowiony, przy
> przenoszeniu często włączam wysuwanie.

Dzięki za wszystkie info. Nie spodziewałem się tylu wyczerpujących
informacji.

Napisz proszę co posiadasz (symbol Twojego modelu) oraz ewentualnie co
radziłbyś kupić patrząc na moje potrzeby.

Pozdrawiam,

lelek