Re: Dobra płyta główna z dobrą wbudowaną kartą graficzną?!?!

Autor: Moral <troass_at_op.pl.nospam>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 10:52:12 MET DST

Mon, 16 Jun 2008 02:01:12 +0200, na pl.comp.pecet, Konrad N>S> napisał(a):

> Użytkownik "Glodzilla2" <glodzilla2@o2.pl> napisał w wiadomości

> a nie chcesz płyty pod procesor intela?
>
> najwyższa półka kart graficznych na płytach z s775 to te z chipsetami g35 -
> GMA3500, szukaj w ofercie asusa:
>
> http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Asus/Socket_775/chipsety_z_rodziny_Intel_G35/katalog,kat,11293/
>
> płyty będą nieznacznie droższe niż te wskazane dla amd, ale nie wiem o ile
> korzystniej (lub mniej korzystnie, niech mnie ktoś sprostuje) wygląda sprawa
> samych procesorów, intel vs amd, i na ile ma to znaczenie przy płytach z grafiką
> [...]

bzdura, nie ma dobrych plyt ze zintegrowana grafika pod intela, a ta
polecana z komputronika to kicha

najlepszym wyborem jest cos ze stajni AMD/Nvidia pod AMD i jak wybierasz to
kieruj sie tym ze plyta z integra ma wyjscie tez DVI
taki Asrock w zupelnosci wystarcza:
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=ASROCK+ALIVENF7G-FHD