Re: Czy po zakończonej pracy wyłączać ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 15:49:52 MET DST

Dnia Sun, 15 Jun 2008 11:34:42 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
napisał(a):

> Pytanie mam takie, czy po zakończonej pracy z komputerem (np. na noc )
> wyłaczać wyłącznikiem na listwie z urządzeniami ?
> Do listwy podłączone są:
> - komp
> - monitor
> - drukarka
> - skaner
> - głośniczki
>
> Czy takie włączanie 1-2 razy w ciągu doby może szkodzić urządzeniom ?
>
> Będę wdzięczny za info od każdego z Was czy wyłącza listwę... i dlaczego
> tak i dlaczego nie ?

Podobny zestaw (zamiast głośniczków amlituner). Wszystko do czuwania
(amplituner ręcznie. Reszta z automatu po wyłączeniu komputera (drukarka i
skaner z automatu po minucie od ostatniego używania).
Dlaczego?
Stać mnie jeszcze żeby te ~10 zet miesięcznie zapłacić za wygodę włączenia
całego zestawu jednym klawiszem. Kondensatory w zasilaczach "lubią" być pod
napięciem (wolniej wysychają). Układy zasilaczy najczęściej padają podczas
włączenia zasilania. Nie lubię zielonych.