Re: wybor laptopa...

Autor: Andre <andrehull_at_cut_poczta_this.fm>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 19:36:47 MET DST

Michal Lukasik wrote:

> W związku z tym może warto się zastanowić czy nie lepiej dokonać
> zakupu w miejscu docelowym - serwis na miejscu, możliwe, że warunki
> gwarancji lepsze a i cena może okazać się niższa. Zakładam, że
> wyjeżdżasz gdzieś poza granice Polski.

tak, poza granice polski.
myslalem o tym w sumie ale z drugiej strony wyjade najwyzej na rok a
zatem gwarancji dluzszej niz roczna tez nie zrealizuje po powrocie :)

wychodze z zalozenia ze przez pierwszy rok uzytkowania nic nie powinno
sie stac
(a ja nie rzucam sprzetem. laptop glownie bedzie stal na biurku)

zle zalozenie?

--
Pozdrawiam
  Andre