Re: Kamera (z zoomem, na USB, night-shot) do PC

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 17:46:34 MET DST

ZASK wrote:
> Czy kupie gdzies kamere na USB z zoomem, taka która w miare dobrze
> "widzi" w nocy i o niezlej rozdzielczosci. Myslalem o videokamerze, ale
> nie wiem czy te tanie pracuja on-line przez USB.

Nie słyszałem o kamerach USB z zoomem - stawiam, że coś takiego nie
istnieje (nie licząc kamer z nakładkami zmieniającymi ogniskową lub z
wymiennymi obiektywami). Najtaniej będzie kupić zwykłą kamerę z wyjściem
USB (upewnij się, że jest online na tym złączu) albo kamerę IP - np. coś
Vivoteka (1500 zł).

k,