Re: Zamiana procesora

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 17:08:19 MET DST

=Marcos= pisze:

> To chyba musi być coś innego niż procesor. Śmietnik w systemie, zła
> przeglądarka albo coś. Może za mało miejsca na dysku C albo wyłączona
> pamięć wirtualna?
> Ewentualnie może to być jedna konkretna strona z jednym konkretnym
> bannerem, który rozwala wszystko. Zdarzyło mi się, że źle zrobiony
> banner zamulał każdy komputer.

Jak napisałem, system był przeinstalowany w celu rozwiązania problemu i
nie pomogło. Przeglądarka bez zbędnych "ulepszaczy", miejsca na C
jeszcze 10GB, pamięć wirtualna OK, zamulających programów w tle zero
(poza obowiązkowym zestawem w komputerze do netu czyli
antywirus+komunikatory). Ogólnie - zanim napisałem na tę sprzętową grupę
zrobiłem porządek ze strony software'owej i nic nie pomogło.

Zresztą komputer się zamula nie tylko przy stronach okaleczonych dużą
ilością banerów, ale też po prostu przy dużej liczbie otwartych zakładek
(mówię tu o ponad 10) i nie jest to wina zbyt małej pamięci RAM bo
zwykle zajęta jest tylko połowa.

Generalnie chodzi mi o to, żeby dowiedzieć się czy warto pakować 70zł w
ten procek ;)

Dzięki!

--
Maciek