Re: wybor laptopa...

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 01:12:41 MET DST

Użytkownik "Andre" <andrehull@cut_poczta_this.fm> napisał w wiadomości
news:xn0fre06nisu2h002@news.onet.pl...

> a co sie z nimi dzieje?
>
> --
> Pozdrawiam
> Andre

A ja mam też dwa lata, - dwa asusy i mają sie świetnie. Drugi raz też bym
kupił asusa.
A zajechać w firmie mozna każde auto i każdego laptopa, widziałem nie raz
wysokiej klasy zniszczone przez nadmierną exploatacje.
Podobnie jak z komórkami- ten sam model u jednego wyglada idealnie po 3
latach a inny ją zmasakruje w 3 miesiące i wszstko wniej odpada.
Jedynie nie mam przekonania do acerów, - chociaz też uzywam, natomiast
odradzam wszystkie gericomy, CA, czy mediony:)