Re: Co oznacza blad S.M.A.R.T.

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 22:50:22 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał w wiadomości
news:4852C433.9070600@tuniemamaila.pl...
> Hello JP !:

> Odczytaj inne dane programem do tego przewidzianym - jest ich kilka w
> necie. No i się okaże ..... być może to używka i ma 100 000 godzin lub
> więcej ?

Sporo. Mam wątpliwości, że aż tyle wytrzyma. Mój rekorodwy miał ponad 40 000
godzin. Chodził już makabrycznie wolno. Przypuszczam, że winne było zużycie
mechaniki dysku. Dałem sobie z nim spokój i poszedł na eksperymenty
wytrzymałościowe, polegajace na silnych wstrząsach pracującego dysku, aż do
jego awarii ;-)

MK