Re: Najszybszy CPU do PC

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 22:08:25 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Same xpierdy zamiast napisac to sie wymadrzaja jako to polskie.
> No chlopaki nie krepowac sie kolega czeka na propozycje a nie na
> malkontentow

Nie polskie, po prostu nie masz racji ale nawet jak Ci ktos wylozy
argumenty na tacy to i tak nie zrozumiesz.

ps. Mam "obiekcje" co do zdania "z Intela pewnei Pentium 4 EE 3.73".
ps2. Najszybszy dla Ciebie to o najwyzszym taktowaniu czy o najwyzszej
wydajnosci? Bo chyba to pierwsze, co nie zawsze idzie w parze z
wydajnoscia jak w przypadku P4.

--
Pozdrawiam,
Maciek