Re: Zniszczony oryginalny windows

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 18:25:05 MET DST

Marcin Kocur pisze:

> Najlepiej dzwonić pod 0800 do Microsoftu lub serwisu laptopa (w sumie
> tam powinienieś dzwonić najpierw) i pytać się. Myślę, że obejdzie się
> bez dodatkowych kosztów.

mnie ukradziono płyte z winXP. Poprosiłem Proline(u nich kupiłem) o
załatwienie zamiennika oryginału(miałem fakture i nalepke) prosbe
przyjęli ale po miesiacu odesłali do Microsoftu. Microsoft powiedział ze
wtórnik załatwi za 49 euro. :)
Poinformowali mnie ze taki duzy odbiorca jak proline moze załatwic
dlamnie taką płyte, ( biorąc dzuze ilosc zawsze moze sie trafic wadliwa,
albo uszkodzona, wazna jest ilosc licencji a nie nosników) ale
sprzedawca musiałby chciec, a niechce.
Tak wiec pozostała mi kopia zapasowa z p2p

ToMasz