Re: Brak sygnału między komputerem a monitorem

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 14:30:02 MET DST

> W moim przypadku już jest pewne..... padł procesor E8400, płyta głowna

ciekawe czemu padł. Od kilkunastu lat kiedy zajmuję się komputerami
spotkałem tylko jeden uwalony nieprzetaktowany procesor (Celeron D 2,53)
reszta jak padała to na skutek przetaktowania/przegrzania lub od
uszkodzonych zasilaczy i to z reguły także bardzo rzadko. Czasami też
miewałem przypadki w których płyta główna dostawała 'uczulenia' na konkretny
egzemplarz procesora, grafiki, pamięci. Każdy z elementów był sprawny osobno
ale razem nie chciały ze sobą współpracować. Po rozbiciu elementów na osobne
zestawy działają nadal ale jak próbuje się je wsadzić razem to mogiła.