Sanki na dysk, do obudowy Thermaltake

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 11:37:27 MET DST

Przy rozbudowie kompa, okazalo sie ze sanek mam 2 (czyli 1 pare) - akurat
na dysk ktory jest zamontowany.

Pech chcial, ze dyskow ma byc teraz 3.

Czy takie sanki mozna skadkolwiek wynalezc? Czy one sa z czyms
kompatybilne (Dell, IBM)?
Obudowa to Thermaltake S-Viking czy jakos tak. Zasadniczo spelnia
wszystkie pokladane w niej nadzieje, gdyby nie to ze zapasowe sanki gdzies
wsiakly...

Ew. inne sposoby montowania dyskow?
Zalezalo by mi na ich umieszczeniu tam, gdize przewidzial to producent -
tuz przu 12cm wiatraku, poprzecznie...

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327