Re: Pytanie o kamerę?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 10:56:02 MET DST

Użytkownik "Benek" <benetto@[usunto]gazeta.pl> napisał w wiadomości news:q5a454hr68bkgpat1b3qetpsukf5cif0n3@4ax.com...
> Witam.
>
> Chcęsobie kupić kamerę. Widziałem w sklepie jakiś sprzęt do 2000PLN.
> Problem polega na tym, że w ogóle się na kamerach nie znam i nie wiem na
> co zwrócić uwagę przy zakupie. To ma być amatorski sprzęt. Coś w rodzaju
> aparatu cyfrowego, który można kupić na 600PLN.
>
> Porszę o pomoc, wskazówki lub chociaż o wskazanie dobrej grupy
> dyskusyjnej na temat kamer.

1. NTG -> alt.pl.rec.videokamery, przeczytaj, co tam piszą
2. Czy chcesz kamerę w standardzie HD? Chyba nie, bo zakres cenowy za mały.
Jak masz około 3K, to rozglądaj się za Sony HC7, HC9.
3. Ja bym polecił Sony HC96e, którą czasem jeszcze można gdzieś dostać.
4. Na alt.pl.rec.videokamery powiedzą ci, żebyśnie kupował kamer na HDD i DVD,
tylko na kasetki miniDV. Bo jakość do montażu będzie najlepsza. To prawda, ale
zastanó się, czy będziesz to potem jakośmontował, czy po prostu - przechowywał.
Po drugie - taśma miniCD (a nawet VHS!) jest o wiele trwalsza, niżDVD, które
za 3 lata być może nadawać się będzie tylko do śmeici.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin