Re: Tani i dobrze zaopatrzony sklep w Wawie

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 07:13:38 MET DST

ZASK pisze:
> "Norbert" <norcomp@USUNTOgmail.com> wrote in message
>
> Wcale nie, Komputronik ma wiele rzeczy tanio, taniej niż na Allegro. Brat
> kupił Intela Q9450 i wyszło 150 zł taniej niż na aukcjach :)

Kity

Komputronik
        Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz (S775/45nm) BOX 1178,00

Allegro
http://www.allegro.pl/item380775695_intel_core_2_quad_q9450_box_nowy_wawa_12mb_l2.html
1149zł

Oczywiscie ze przy tej cenie Komputronik jest lepszy ale juz nie wciskaj
kitu ze tanszy o 150zl. 150zł to mozna kupic w innym sklepie tutaj masz
prawie za rowny 1000zł
http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=show_prod&id=51753

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/