Wtyczka 8pinowa --> przejsciowka na 6pinow

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 01:16:33 MET DST

Zasilacz Corsair 520W.
Ma on m.in. wtyczke 8 pinowa (bodajze od mobo), ale jako ze ja jej nie
uzywam (bo uzywam 24 + 4) chcialem ja wykorzystac do zasilania grafiki (bo
tego kabla odpiac sie nie da) uzywajac przejsciowki 8-->6 dostarczonego z
karta.
Ale przy takiej kombinacji zimny trup - komp w ogole nie rusza (a
wystarczy pociagnac zasialnie z molexa i jedzie - tylko ze to dodatkowe
kable, ktorych chcialbym miec jak najmniej...).

Domyslam sie ze zwarcie i zabezpieczenie nie pozwolilo go odpalic.

Ale dlaczego? To na cholere taka przejsciowka?

Pozdrawiam i z gory dzieki :-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl