Re: brak dźwięku na przednim panelu

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 00:27:02 MET DST

Użytkownik "tg" <a@b.cpl> napisał w wiadomości
news:b297f$48518a8e$59643a0d$27171@news.upc.ie...

> odpowiada sie na dole
> plyta w standardzie Intel HD Audio (azalia) czy AC97,
> front panel zgodny z Intel HD Audio (azalia) czy AC97?
>
> problem moze tkwic w fakcie ze fronpanej z kabelkami ulozonymi
> do ac97 wkladasz w azalie

TG dobrze mówi to błąd wtyczki ja mam obudowę BH01-bbb i mam dwie wtyczki
ac97 i hd audio azalia. Asus w swoich płytach stosuje stary rozkład typu
ac97 natomiast Gigabyte jest zgodny z nowszym standardem hd audio azalia i
niestety stare obudowy maja z tym problem ( bo jest inny rozkład kabli
wetkniętych we wtyczkę ). Wystarczy znaleźć schemat i pozamieniac kabelki
( schemat ac97 i azali masz w instrukcji od płyty głównej ).

Pozdrawiam