"Artur M. Piwko" slrng5238p.b7i.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl
> Pozwoliłem sobie zostawić większą część cytatu, żeby ów Enuel (u mnie
> za brak kultury w worku ) to w końcu doczytał.
> Dokładnie to miałem na myśli. Po 6 miesiącach to na kupującym
> spoczywa ciężar udowodnienia zaistnienia wady w momencie kupna.
Ów Eneuel (u Ciebie w worku, co na nim wrażenia nie robi żadnego)
w razie czego składa propozycję nie do odrzucenia i otrzymuje zwrot
szmalu. :) W worku na śmieci powinni lądować nieuczciwi sprzedawcy, :)
i na razie polskie prawo (wzorowane na unijnym) chroni konsumentów
przed tymiż sprzedawcami. :)
Każdy, kto ma trudności, może zwrócić się do Rzecznika z prośbą
o pomoc -- tyle chciałem uzyskać w tym wątku i tyle uzyskałem.
Nie interesuje mnie wojna ze sprzedawcami, ale ewentualna pomoc
oszukanym klientom sklepów.
Kto kogo posłucha -- Was, szanowni obrońcy bubli, czy Rzecznika,
prawa, prawników, sądów itp. -- to nie moja sprawa. :)
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....Received on Thu Jun 12 16:45:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Jun 2008 - 16:51:05 MET DST