Re: Tani i dobrze zaopatrzony sklep w Wawie

Autor: krokodyl <pawel_at_tbf.com.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 08:58:47 MET DST

Użytkownik "Norbert" <norcomp@USUNTOgmail.com> napisał w wiadomości
news:g2pipf$3i6$1@mx1.internetia.pl...
> Potrzebuje jutro kupic podzespoly do kompa ktorego mam dla znajomego
> zlozyc.
> Czy znacie jakis sklep gdzie beda mieli duzy wybor sprzetu od reki bo
> szukam i znajduje sklepy internetowe jak agito.pl itp , ceny maja
> atrakcyjne ale tylko wysylka.
> A ja potrzebuje kupic od reki.
> Komputronik mi wychodzi drogo bardzo wiec odpada.

Polecam Sklep ZNAK (www.znak.pl)
Lub giełdę komputerową w weekend przy Stodole :)
Jeśli giełda odpada ze względu na ciekawsze rzeczy w weekend to zostaje
Warszawska Giełda Elektroniczna w przejściach przy GUSie. tam jest wiele
sklepów komputerowych - dodatkowo przeważnie wszyscy handlują w weekend na
giełdzie :)

Pozdrawiam