Re: Jaki HDD za max 220 zl?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 20:36:14 MET DST

On 11 Cze, 20:13, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Dzięki, to rzeczywiście bardzo dobra oferta, dysk już do mnie jedzie.

Moze nie dojechac przed weekendem - dzwonilem do nich dzisiaj, maja
bardzo duzo zamowien i nie gwarantuja ze wysla w dniu wplaty.

> Jak raz dopiero co kupiłem dwa razy mniejszy napęd Seagate 350 GB za 200
> pln, a tu proszę...

Ceny HDD leca bardzo szybko, ja 2-3 mies temu myslalem o dysku i za te
200 zl mozna bylo miec 250GB.

Teraz sprawdzilem - swojego starego 250GB kupilem w listopadzie 2006
za 284 zl.

Pozdrawiam
Rafal