Re: FireWire 800, czyli 1394b - PCI, czy PCIe?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 13:44:16 MET DST

On 11 Cze, 13:36, qwerty <qwert...@poczta.fm> wrote:

> W crysis spadek wydajności na 8800GTS wynosi ok 1 % (dla 3870 w crysis nie ma
> straty). Tutaj masz porównanie w grach:http://www.tomshardware.co.uk/PCI-Express-2-0-Crossfire,review-29948....
>
> Pewnie w edycji wideo wyniki będą podobne. ;)

OK - dzięki, nie wiedziałem że róznice są tak nieznaczne. No ale w
takim
razie, czy równie pomijalne nie byłyby róznice rzeczywistej
przepustowości
FW800 miedzy wersją PCI 32bit i PCI Express (to samo pytanie jeżeli
chodzi o
eSATA - kontrolery PCI-E są dużo droższe, ale czy aby dużo szybsze
niż te
na PCI 32bit) - czy też sie myle, i tu różnice są znaczne, w
odróznieniu od
grafiki 16x vs 8x?