Re: Karta WiFi rozwala komputer

Autor: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 11:53:01 MET DST

zho (biuro@playboy.com) napisal(a):

> U mnie przy podobnej konfiguracji tyle ze troszke inna plyta i
> procek C 2,53 problem rozwiazal sie po przejsciu na wbudowana w
> plyte karte graficzna. Wywalilem na czas kiedy potrzebowalem wifi
> radeona :) Znaczy albo sie zarly stery od radeona z wifi albo
> braklo pradu Satwiam na to drugie. :)

W tym problem, ze komputer dzialal "do czasu" bardzo stabilnie (ta konfiguracja stoi
w domu chyba z 7lat (jak nie wiecej), regularnie czyszczone wiatraki, rozkrecany i
odkurzany zasilacz, sloty PCI, AGP - niestety nie mam wbudowanej grafiki na plycie
wiec zmienie sterowniki do Radeona moze na te Omega nieoficjalne - bede probowal
wszystkiego.

--
Pozdrawiam
Roger(OS)