Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 09:30:49 MET DST

Dnia 2008-06-11 07:56, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

> Ale nie mozna porownywac nowego eeePC z uzywanym tabletem.
> Uzywane eePC tez sa tanie (ale to nowy produkt wiec ciuezko znalesc
> starszego niz kilka miesiecy)

Dlaczego ?
Czyżby z powodu że używany tablet po fabrycznym przeglądzie będzie
od EEE zdecydowanie lepszy (bardziej rozbudowany) i szybszy mino
porównywalnej ceny ?

Ja rozumiem że dla kogoś kto kupił EEE jako fajny i modny
gadżet porównywanie do używanego sprzętu jest świętokradztwem.
Ale dla użytkownika który użyteczność, wygodę i opłacalność
stawia ponad aktualne trendy nie powinno takie porównanie
dziwić czy oburzać. :-)

Pozdrawiam