Re: Błędne zapisy nagrywarki

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 06:56:06 MET DST

Użytkownik "maciek" <unasgodslayer@gmail.com> napisał w wiadomości news:g2mqog$pf9$1@news.onet.pl...
> Od dłuższego czasu moja nagrywarka DVD+RW/-RW często wypala źle płyty.
> Model to SONY DVD RW DRU-800A (przepisałem z menedżera urządzeń). Błędy
> robi prawie zawsze przy prędkości 48x

Uwagi jak wyżej, a po czwarte: na czym nagrywasz?
Jak na jakichś badziewkach, to zapomnij o
- jakości (tu przeczytasz płytę, tam nie...)
- trwałości (za rok żadnych danych nie zobaczysz)
- bezbłędności (sam wiesz!)

Maksymalna rozsądna prędkość nagrywania CD to 12x, a DVD - 4x, ale nie na wszystkich napędach.
Co do dobou nośników, możnaby napisać flejma.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin