Prosze o opinie o ASUS P5W DH Deluxe

Autor: <Mirek.Biskupski_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 11:36:51 MET DST

Witam

Ta plyta glowna bardzo mi odpowiada pod kazdym wzgledem (np: obsluga
nowych procesorow, liczba wbudowanych kart sieciowych czy portow ATA,
liczba gniazd PCI i PCI-ex). Plyta jest juz dosc dlugo na rynku i
zapewne wiele osob ma juz jakies doswiadczenia z tym sprzetem. Opinie
uzytkownikow pod opisem plyty na sklep.komputronik.pl sa takze
rozbiezne (w wiekszosci pozytywne). Zakupilem niedawno rowniez (?)
fajna (biorac pod uwage mozliwosci) plyte Gigabyte'a oparta na nVidia
650. Tylko plyta ma DUZE problemy z pamieciami (wiele z nich w ogole
nie chce dzialac -OCZ Special Ops, a jezeli juz dzialaja (GEIL) to
plyta czasami sie zawiesza). Juz byla w serwisie, ale niestety znowu
wystepuja te same problemy. Nie mam ochoty ani cierpliwosci czekac na
rozpatrzenie kolejnej reklamacji wiec chcialbym miec inna plyte.

Wszystkie uwagi dotyczace stabilnosci plyty mile widziane.

Mirro