Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 10:19:40 MET DST

DFuser pisze:

> No dlatego ja zamierzam jeszcze poczekać do momentu jak wypuszczą na
> rynek 901 i jeżeli 900 będzie tańsza to będzie warto 900 kupić. Bo BT to
> mam malutki dongiel na USB (działa bez problemu pod Lin/Win). A SDD 4GB
> mi wystarczy.
> Kuszące jest to długie działanie baterii. Bo przy czytaniu ebooków poza
> domem każda h się przydaje.
> Pisałeś że 3h potrafi wytrzymać przy filmach, a jak z ebookami? Tyle
> samo h?

Ciezko zasymulowac "czytanie" ale powiem tak Celerona puscilem na 360MHz
i okazało sie ze divixy odtwarza płynnie ale baterie żre tak samo więc
to nei procek ciązy a raczej w tym wypadku wyświetlacz. A tutaj dużej
roznicy nie bedzie.

Przy okazji takie SuperPI 2M
na 600MHz fabrycznych w eeePC to nieco ponad 8 minut ale juz na
nominalnych 900MHz - 5:32 czyli w sumie spodziewane 50% szybciej przy
50% wiekszym zegarze. bateria pewnie tez w tylek dostanie na 900MHZ
bardziej.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/