Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 09:34:15 MET DST

DFuser pisze:

> Ja właśnie się waham nad 900 lub 901, ale nie wiem czy jest sens do tej
> 901 dopłacać bo jest droższy już o 150$. Jak uważasz?

901 to chyba nigdzie nie ma poki co, wiec ciezko mowic o doplacaniu.
Z benchmarkow widac ze Atom 1,6GHz wcale nie jest lepszy od Celerona
900MHz wiec jesli nie potrzebujesz BT, SDD 12/20GB to ja nie widze sensu
doplacac.

> Planuję kupić takiego UMPC do czytania ebooków, bo mam dość siedzenia w
> pokoju :).

Dobra koncepcja 9 cali i full screen w poprzek powinien czytelnie
wyswietlic cała strone z PDFa, wtedy to wyglada jakbys czytal ksiazke :)

> Jak wygląda u Ciebie oglądanie stron z flashami? Czy nie zacina sie?

W zadnym wypadku, dziala normalnie,

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/