Re: Ma³y, tani laptop?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 22:03:17 MET DST

Dnia Mon, 9 Jun 2008 21:00:01 +0200, Andrzej napisa³(a):

> Waga nie jest bez znaczenia bior±c pod uwagê, ¿e na ogó³nie nosi siê tylko laptopa,
> ale jeszcze jakie¶ papiery, ksi±¿ki itp.
> Ile taki laptop mo¿e kosztowaæ w Polsce, ale raczej nie na Allegro?

Znajomi przywie¼li go z zagranicy, w Polsce mo¿esz mieæ spory problem z
zakupem. Poda³em go jako przyk³ad, ¿e s± na rynku dobre, lekkie i
mobilne notebooki w akceptowalnej cenie. Ale mo¿e jednak poszukaj czego¶
bardziej popularnego. Podaj wide³ki cenowe i na pewno kto¶ Ci co¶
doradzi.

> I do czego s³u¿y DVI?

Do pod³±czenia zwyk³ego, du¿ego monitora LCD.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/